A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Februari 27, 2012

beku..

27hb Feb..
ari di nanti da tiba..bkn aku yg nanti tp bos aku laa..
kalo bleh 27hb tu biar hilang dr kalendar..bleh??

nk melangkah ke opis td Tuhan je la yg tau..
azeem plak pgi td bleh la wat perangai tdo dgn nyenyak..
puas aku kejutkn nk BF die before g keja..
die angkat sebelah mata pastu tdo balik..
eeeiiii..sedey tul rase..

xde perasaan nk wat keja..
fail2 aku pandang sepi jer..esok laa..
video
rindula kt budak dobot ni..

Sabtu, Februari 11, 2012

Perit..

kdg2 aku terpikir mcm mana bleh ade manusia yg hanya pentingkn hati n perasaan mereka sahaja..aku cuba jugak jdik mcm mereka tp akhirnya.."ishhh, x sampai hatilaa.."

mgkin bgi mereka memohon maaf adalah perkara terakhir yg akan dilakukan..tp bgi aku mulut aku sudah kalih dgn ucapan maaf..hinggakan sudah terang lgi bsuluh bkn salah aku pn, aku ttap akn mintak maaf..bodohkah aku??..ntahlaa..niat aku cuma 1..kalo dgn ucapan maaf itu boleh mmbuatkn mereka tsenyum, mngendurkn hbgn yg tegang, menjernihkan yg keruh..apa salahnya aku yg mulakan..

tp ucapan maaf tu dibuat bsama hati yg sakit..merah memendam rasa..akan tpadamkah segala sekam di dada??..kdg2 hingga sesak nk bnafas..sesungguhnya Tuhan telah memilih aku tuk lalui semua ini..mgkin sbb hati aku kuat..aku tau Tuhan xkn menguji hamba2Nya di luar kemampuannya..jdik aku rasa aku mmpu lalui ini..cuma kdg2 lelah n letih d pertengahan jln..aku kn manusia biasa..

readers..(if any)..aku ok je..mgkin simpton ibu-beranak-sulung-nk-msuk-keja kot..
pgg hati kuat2..(hati tau, bkn dada)..n said..Allah itu ada..n smile;)

Khamis, Februari 09, 2012

menghitung hari..

lgi 17 hari nk msuk opis..
mmg satu perasaan yg x best..
sbb x best adalah..
i. xleh nk mengadap si botak ni 24 jam..
ii. kembali kpd rutin yg menyesakkn otak n dada..
iii. aku tau akn ade mse aku tpkse tggalkn si botak ni bhari2..*ble tpkse outstation jauh2*

psiapan nk msuk opis..
memunggah bju2 kurung sblm mengandung dulu..
hampir2 nk mnjerit..ade dua sbb..
i. pinggang n pinggul agak longgar..*kembang hidung2*
ii..part dada telah mnjadi sgt ketat..*kembang hidung2 jugak*
mybe sbb aku menyusu badan..so susu agak bnyak lgi..huhu..
solution..tpkse p derma duit kt Ogy bli kain sepasang dua..wat bju baru..
kasut juga tiada..sbb hampir setahun memaki sandal..
so ape lgi..telah bjaya merembat dua pasang kasut d ECM smlm..hehe..
handbag??..belek purse jap..xpelaa..yg lama masih elok lgi..sob..sob.
"psiapan mcm budak drjah 1 nk msuk skolah kn"..ni ayat suami aku yg kedekut..huh

mmbelek diri d cermin..hurmmm..sama je rase..
perot tdk cantik..aarggghhh..those yg c-sec pasti phm..
x bkesempatan jugak nk bbengkung..
"mse kerja pkaila koset"..ayat suami yg sgt supportive..*perli x hengat*

pndg si botak aku yg asyik menggeliat..
tu mmg habit die..x smpai ati rase nk tggal die..
owhh yaa..wat sementara waktu ni mak aku akn jge die..
coz taska d ump da penuh..nama zeem dlm waiting list tuk April..
tgkla cmne nnti..ini bmkna kami akan menetap d bkt sagu la wa sementara ni..
nenek n atuk die suka sgt..
siap bdoa spy taska d ump tu penuh selamanya..hihi..

si botak yg suka kentut..
mampu menggeliat hampir 5 minit..
kuat mengerang..
boleh menguap dlm tido..
kuat 'mengombeng'..
muhammad azeem..umi syg awk sgt2...