A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, September 30, 2009

*Momok*

pgi td..

"cik inaa..da kad raya"

dah seminggu lebih raya kad bru sampai..sapa plak nganto nie..
aku senyum kambing.."Semoga Bjaya Hendaknya & Selamat Hari Raya"
dr..Radzi & Abdullah..tp yg wat aku sengeh bkn sbb nama firm 2..
tp empunya signatori..Syed Nasarudin a.k.a my Master..hak2..
da 3 tahun aku kuar dr firm 2 tp nie la pertama kali aku dpt kad raya dr die..
musykil sekejap..niway,mekasih Tn.Syed..*sengeh lebar*..

lebeh kurang 11.00 a.m td..

bru abis miting...tepon bdering..

mak col dr umah.."kak,da kad jemputan kawen nie.."suara sayu d hujung corong..
"haa..dah 2 napa?..kad tuk akak ker?"..aku blur..
"haah"..tsekat2 suara mak aku.."dr Masri..kad jemputan die.."..
"xperlaa..simpan jer laa"..ended col..
aku..sengeh lagi..tp sengeh mcm tgh mimun air kotak basi..

nk carik doraemon!!..

4 ulasan:

Aliff Imran berkata...

beb..ko ok x?? cis masri nk kawin da..xajak aku pun..cis!!!!

Hidayah Azmi berkata...

biarkan...biarkan....

DeMonG berkata...

noa : i ok..i kn hebat..hak3..

nyah..mmg mak tgh biarkan pun..*gelek sin chan*

A berkata...

saye pun da dpt mena.. saye lg mula2 ingatkan amer yg hantar kad jemputan kawen.. hehe..

mena..sy tau awk hebat..