A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Disember 24, 2009

tin kosong ader guli..

"sedangkan pantai boleh berubah..inikan pula hati manusia.."

aku diam jer masa staff aku sdg sibuk menegakkan pendirian die ttg perubahan insan2 d sekeliling die..ader yg die suka..ader yg die kutuk..aku senyum tanpa mmberi sebarang ulasan..kenapa kena kaitkan pantai dgn hati??hmmnn..no answer..

tp kata2 die buat aku berpikir yg biler agaknya kiter sedar yg kiter da berubah??atau adakah kiter sedar yg kiter da berubah sbnrnyer? dn yg plg pntg aderkah perubahan kiter 2 ke arah yg lebih baik @ sebaliknya..

aku sendiri pun x tau samada aku da berubah atau masih spt aku yg dulu..aku yg dulu 2 cmner?aku pn x tau..mgkin rakan2 yg mengenali aku sedari aku bsaiz S hinggala bsaiz XL..(tp rasa mcm da L sket..he2) nmpak perubahan 2 kot..tp mak aku selalu ckp yg aku nie skrg mkin keras hati..tp bgi aku keras hati 2 bgus sbb dgn cara 2 aku x tlalu ikutkn hati yg lemah..tp xderla keras mana pun..nama pn hati perempuan..mcm kerak nasi..
(haaa..tgk..PANTAI,KERAK NASI=HATI)??..x kena betul..tp kalo bkelah d tepi pantai smbil mkn nsik barula senang hati..(melalut ntah apa2..)

tp kalo korang nk tau dlm hdup aku nie aku punya sorang rakan yg meninggalkn bekas tapak kakinya yg begitu bkesan dlm hati aku even sehingga kini..perubahan die buat aku tharu n aku sgt bsyukur serta gembira utk die..n aku bharap 1 hari nnti aku pn mampu berubah spt die..kalo x sama pn, sket pn jadilaa..

so guys..xder apa pn sbnrnyer..saja meluahkn menda2 yg duk bputar dlm kepala nie..by da way..esok Cuti Krismas kn..means kiter bcuti selama 3 hari kn..kiter patut hepi kn..
tp aku kena g Meeting Penggubalan Perlembagaan..d JB selama 3 ari..aku mmg "suka" menda2 mcm nie..ai lap yu la gomen..perlu ker nk wat time org cuti????!!!!..


nmpaknyer aku masih x berubahhh..hmmmnnn..

2 ulasan:

Hidayah Azmi berkata...

meetingggggggg?? apa tu?
hahahhahaha...

DeMonG berkata...

meeting 2 aderla sejenis kuih ala2 lemping yg di cicah ngn sardin..hanya sedap d mkn ketika musim ujan saja..sekian mekasih..