A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Februari 12, 2010

Opportunity @ Liability???..hmnnnn..

di tawarkan 1 post tambahan d cni pgi td..
tgh bpikir2 samada nk terima ke x..
hmnnn..layak ker aku???
rasa mcm x mmpu jer nk tggung tp rasa nk cuba..
haaiiihh..

antara alasan mereka knp aku yg d pilih ialah:-
i. ai single lgi..(ai take it as a compliment..hak3)
ii. ai ramah n suka btnyer..(mak pemalu tau..)
iii. ai da legal background so sng nk handle if anything happened
(yg lain2 tu xder LLB pun tp mmpu jer btahan btahun2..tipu u all nie tau)
iv. ai sng masuk ngn budak2..(hahaha..adik2 ai seme syg ai tau..kak long i.e stepmom..ahakss)

dan ntah aper2 lgi laa ayat utk memujuk aku yg aku tau x penting pun seme 2..mcm la aku da lama keja cni kn..sah2 diorg x kenal aku sgt..tanyer pak brahim 2..slalu jer mmbebel kat aku..tp ai ttp syg pak brahim..he2..

hmnnn..xtau laa..nntilaa..lpas chinese new year bru wat keputusan..hohohoho

3 ulasan:

anaifa berkata...

post untk ape mena?

DeMonG berkata...

jeng..jeng..jeng..rahsia dulu yer..he2..nnti da wat decision bru bgtau..post biase jer..

Ilmapung berkata...

saya teka warden asrama.. betul tak?