A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Februari 10, 2010

warna hidup

tgh hadap drafting..

** hello..kak long ke 2?
** yer..saper nie??
** kak long..ain nie..mggu nie kak long blk umah x?
** blk laa..cm biase..naper?
** xder..ain nk jmput dtg umah..ain btunang sabtu nie..
** oo..yer ker..insyaAllah..ehh..jap2..bkn awk da kawen ker??
** laa..kak long nie..ain da dkat setahun cerai laa..
ni nk kawen baru daaa..hihihi..
** haaa..emmm..oklaa..xper,nnti kak long dtg..

spupu aku..umur 25..x silap aku ader anak sorang..
masa biler plak die bcerai???ehmmm..kompius aku..
aku yg x kenal sedara ker atau die yg tlalu amik mudah..
tp aderr ke org amik mudah ttg pceraian???
nauzubillah..sian kat amir..bru setahun x silap aku bdk kecit 2..
xperlaa..moga 'ayah baru' nie mmpu mnjaga die..

3 ulasan:

mamanoa berkata...

ala mayna..aku pun ader kes camni gak..kes rogol(aku rasa suka-tp laki tu xnk kapel) da tuduh,skali yg pompuan ckp nk kawin dgn BF baru last yr(siap nk ajak aku gi kawin dier lg) thn ni aku kol suh dtg bicara skali dpt tau da cerai..kawin 5ari jer,siap gelak-gelak suker suki bgtau aku.."hmmm nk wat camne kak..da nasib..trima jer la.."
uishhhh..snang nyer percaturan idup dier..da la satu-satunyer benda yg nk dihadiahkan pd suami da xder..biler da bercerai mcm putus kawan jer bunyik dier...
NAUZUBILLAH..mintak jauhkan dr aku...

DeMonG berkata...

hmnnn..2 la noa..mmg susah nk bce ape yg ader dlm ati org nie..kdg2 kiter rase menda 2 berat, tp tgk diorg simple jer..biler kiter rase menda 2 remeh, diorg plak yg wat menda 2 susah..amik simpn dlm kotak ati jer laa..

anaifa berkata...

ishh takuttnyeee... hebat gak kazen ko mena, baru umo 25 dah mssuk 2 kali kawen.. WOW