A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, April 20, 2010

Corat Coret

dah lama rase x mngupdate..(kalo saudara Anuar Mansur bce nie mesti marah..BM yang pasar..hehe)..bnyak menda nk kongsi..
tp xtau nk start dr mane..
seminggu dua ni tlalu sbuk ngn event yg ntah aper2..
start dr induksi hinggalah ke konsert amal hatta ke program bermake-up..
kejang gak la urat perot..

sedikit sbnyak gambo2 d induksi bleh la tgk kat my FB yer..
tp nk gak selit gambo my team spnjg induksi 2..hehe..
secara keseluruhan kitorang bjaya meraih no.2 dr 6 kumpulan..
kira ok la kan..ngeh3..

begitu juga gambo2 semasa kursus tatarias..

ni gambo yg sempat di snap mase main aci kejar ngn Amy Search..
mmg sah aku xleh jdik photographer kn..


then abis seme event tpkse mghadap hari tua seorang diri d Penang..
sedey bngat coz slalu smbut ngn family..
(patut rase sedey ke gumbira??..hak3)
tp xla sedey gak coz a week after parents aku wat surprise kat aku..
mmg mnjadi la kn coz mmg bukan tarikh bday aku..
of coz la aku tkejut..hehe..
aperpun, diorg la yg tbaik dlm hdup aku..
akak syg mak n abah selamanya..mmuuaahhh3..(syahdu nie)

Tiada ulasan: