A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Oktober 07, 2010

Flashback..

coret2 walimatul urus aku...

...ari akad nikah..24/09/10..
#1..inai aku x siap tumbuk lgi..jam da kul 10 pgi..inai ready-made x ckup plak..nyudahnyer kul 12 bru pkai inai..mak sedara sbuk mmbebel sbb pkai inai siang hari..die kater x elok..aku wat pekak jer..

#2..time mak andam sbuk2 pasang pelamin, ader plak anak buah aku yg umur 5 thun duk mnyibuk skali..sbb xder org perasan hat si kecit 2, so die dgn hepinyer menarik bunga2 mak andam aku..mnjerit la mkcik 2..abis die kena deco smula..hehe

#3..kul 6 aku x siap mndi lgi sbb sbuk crik stoking nk pkai mase akad nikah mlm nnti..sib baik jiran sebelah ader stok yg x bukak lagi..die pn ksik free kt aku..

#4..konvo dr Singapore hilang 1 keta..xtau tmasuk kt mner..jm da kul 6 lebih..mase 2 still kt muadzam..tp akhirnya slmt tbe b4 mjlis bmula..

...ari bsanding..25/09/10..
#1..lauk pengantin hilang..hahaha..aku mls nk amik port tp da dgr riuh kt dapur..rupe2nyer si Tompok aku yg bhn..ikan bawal ok..melampau btul ko ni Tompok..

#2..Group silat sesat smpi ke Neram..(Neram 2 da dekat ngn  Kemaman, Tgganu yer..) sib baik mjlis aku lps zohor..sempat la diorg patah smula n smpi b4 zohor..

#3..masa pengantin lelaki smpi blaku sikit drama..smpi cair jugak la mekap aku dek air mata nie kn..mak andam da cegil2 bjik mata tgk maskara aku comot..hehe..

#4..after da smbut pngtin lelaki n on da way naik ke umah, kain aku plak wat hal..ntah cmner die slow2 turun ke bwh..aku pn da panik kot tlucut kt dpn org 2 mmg aku wat2 pengsan la kn..

..smbut menantu..26/09/10..
#1..adik aku kna anta 1 of da fmly dr Sngapore ke Airport..flight diorg kul 11.30..da tbe Airport ttggal plak tiket kt umah aku..dbbkn xder org, so suami aku tpkse drive ke sne anta tiket..

#2..mak andam tlupe bwk samping n songkok suami aku..puas plak mncari samping n songkok yg sepadan..hangin jugak la kn kejap..sib baik die admit salah die..2 yg songkok laki aku simple jer time smbut menntu 2..

so, 2 la serba sedikit kejadian yg wat denyut nadi aku turun naik sblum n slps jdik pngantin..niway, aku lega sgt semenyer bjln lncar wlau da sket2 tkehel kn..thankz 4 my beloved parents..mak n abah..my siblings..adik2 akak tsyg..my fmlies both from mak n abah side..my dear frenz..esp cik ilmapung..luv u all..mmuuaakksss!!..

Tiada ulasan: