A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Mei 27, 2011

tolak ansur tu penting..

makcik melor p langkawi..rombongan umno..
smlm dah..ahad nnti baru balik..
sian pkcik mamat tiggal sorang2..
hurm..azri td da ksik lampu hijau..
mlm ni nk blk sagu..yeayyy..
bolehla temankn ayah aku..
kang susah plak die kna masak sndri..
ekceli adik aku dyg 2 ader..tp yerlaa..
anak dara sorang 2 puas bkokok bru nk angkat buntut..
kalo x duk melangut dpn tv..

tp td azri col..
ayg..ahad nie da final juara2..M.U lwn Barca..
umah mak kn xder ESPN..bleh x kte blk ari ahad?

punah seme harapan aku kn..
geram tul..aku diamkn jer..
mls nk btekak..sbb last wik pn da blk umah aku..
tp agaknya die dpt bce respon aku..
so..

eh,xpelaa..kita blk jer umah mak mlm nie..
sabtu mlm 2 abg kuar yer..g tgk kat taman..

haaa..pandai pn laki aku kn..

2 ulasan:

Aliff Imran berkata...

hahaha...laki aku slalu gak buat mcm ni...dia siap bawak blk astro kad blk kampung...kalu kezen aku xleh pkai astro dia..br dia carik kedai kat lua..tmp aku plak jarang kkedai bukak astro..puas la dia merayau carik..

Tanpa Nama berkata...

kad..cabut...pasang...ape yang payah nau