A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Jun 08, 2011

again!

td p check up..da 16 minggu..
tuk sekian kalinya berat aku trun lgi..
kali ni trun 1.5kg plak..
x heran pun sbb aku mmg x lalu mkn..
stil lgi muntah2..n skrg siap ngn pening2 lgi..
so, next wik kna dtg smula..
kali ni appoinment aku da brubah dr sebulan skali ke seminggu skali..
doc risau takut da effect kt baby..adusshhh..lemah jntung aku dgr..
bkn aku sengaja xnk mkn..tp mmg xleh nk telan..
kalo telan pun xsmpi 10-15 minit..mesti keluar smula..
cmner ni syg..umi risaunyer dkat awk..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siannye...susu anmum x ok?

DeMonG berkata...

susu anmum setakat ni ok lagi..cuma nasi jer xleh nk mkn..hrp2 lps nie ok..