A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Julai 11, 2011

Ayam penyet yg dipenyekkan..

esok cheq kena p penang..da miting dua hari kat USM..
ari khamis nnti bru blk..hukhukhuk..
cheq sedey kna tggai tok laki cheq..
sapa la nk siapkn makan minum die..
ceh3..mcm bru kawen smlm..x kuase...

haa, 2 la kn..sejak2 bos nk bhenti nie..
kna plak cover miting2 die..
sib baik da 5 bulan lebih..boley la naik flight..
kot x, aku mndayung la smpi ke penang tuuu..

hurmm..ni 1st time aku naik flight since pregnnt..
insyaAllah xder aper2 kot..
plg kurang pn baby nie gerak2 lebih skt..
ecxited gamaknyer dpt naik belon..hehe
xdpt g Ausie, g Penang pn jdik la yer syg..

jdik sempena nk meninggalkn azri, beliau ajak mkn d luar mlm ni..
wahhh..tgk laki aku kn..isteri nk tinggal pn mcm meraikan plak..
ni yg wat aku suspen jer nk tinggal..hurmmmm..
syuh3..syaitan ni jahat kn..suka wat org bprasangka..

niway, mlm nie nk mkn ayam penyet..
azri kata da restoran baru kt megamal..
so, nk try laa..x tau la sdp ke tidak kt situ..
ader sesaper prnah try??ksik komen sket...
aku last mkn ayam penyet masa p serawak dlu..
haa, da kt 3 thun da kot..
tp kt situ mmg best gile ayam penyet die..
order plak Teh si Peng..mmg melekat laa..
huisshh..da meleleh air liur nie..
x sabo nye nk mkn mlm nie..
hopefully sedap laa..

abg..ayg xder dua hari ni..
jge diri bebaik yer..jgn nakal2..
Tuhan nampak tau..

2 ulasan:

Hidayah Azmi berkata...

Ya dah makan kat sana... dia cakap sedap.
ko nak percaya ke cakap anak aku nih?

DeMonG berkata...

melihat dr cara pemakanan ya aku percaya jer..bselera sokmo..kalo mak ya aku kureng sket..haha..