A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, Julai 05, 2011

check-up lagi..

pgi td p check-up..
alhamdulillah..since pregnant ni 1st time berat bdn aku naik..
kalo aritu 63kg..td da 64.5..naik la jugak walau 1.5kg jer..
tp still x ckup bgi nurse 2..yerlaa..before pregnnt berat aku 67.7kg..
hahaha..gemokkkk x aku..xderla, suami aku ckp comel jer...
*sila jgn percaya*
kt 5kg hilang..tp xperlaa..yg penting da naik..
yg lain seme ok..
alhamdulillah jugak setakat ni aku x pernah kena minum air glukos..
diabetic negatif..
ngeri betol tgh diorg yg kna minum 2..
mau muntah kalo aku yg kna minum..

then aku dirujuk ke PZM..Pegawai Zat Makanan..
mcm bosan je nama jawatan 2 kan..
bmacam2 la tazkirah yg aku kna dgr..
the do n donts during pregnancy..yg bkaitan makanan la kan..
whatever it is..kna pentingkan baby!!!
jgn ikut selera tekak aku yg x bselera ni jer..
tetibe rase nk mkn durian..

oh yaa..aku da 5 bulan..hehe..
td mndgr degupan jantung baby aku..
sgt kencang mcm dgr kuda blari jer..
x sabarnyer nk tggu die lahir;)
over x aku..da 4 bulan lagi la wei..
well, 4 bulan..pejam celik pejam celik jer kn..

..rase nk menari2 d padang yg luas ala2 akula-puteri-yg-plg-debab tp cntik-d-dunia..
my world is the better place because........of yooooouuuuuu..
*my hubby n our baby*

3 ulasan:

Hidayah Azmi berkata...

hey puteri debab...

errr.. bye

DeMonG berkata...

yer puteri ketot..haha..

bye..

Hidayah Azmi berkata...

jakiiiiiiiiiii!!!