A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, Julai 26, 2011

pegangan aku..

aku sedang pegang tali..
tali nie aku pegang erat d tgn..
aku regangkn sehingga mnjadi satu titian..
tp kalo smpai titian 2 putus, aku mgkin sudah penat..
penat memegang dan penat meregangkn..

manusia kan hebat..
hebat membelit n memutarkan fakta..
dihidang dgn cerita2 tahyol..
tapi realitinya mereka sahaja yg tau..

aku..
..memerhati dari jauh smbil memegang tali..
bukan untuk menjerat diri..
sekadar menjadi pegangan utk aku tidak jatuh tsungkur..
pasti aku akan jatuh..
tp dgn tali ini sekurangnya2 aku tau aku masih ada tempat bgantung..
kukuh atau tidak..wallahua'lam..

2 ulasan:

Rin berkata...

pehhhhhhhhh mena!

ni ayat Sunan Bonang nih...

DeMonG berkata...

bkn Sunan Bonang..Sunan Demong..