A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Ogos 05, 2011

heppy;)

arini puase yg sgt penat..
perot syahdu blagu keroncong..
puncanya dari aku sendiri..
since puase nie aku hilang selera sebaik sahaja waktu azan..
mgkin kerana dek penat memasak sejurus shja tiba d rumah..
d tambah lgi dgn kaki aku yg bsaiz 5' so x daya menampung berat perot..
sgt penat rasenye seusai menghidang lauk2 d meja..
justeru, aku hanya mengambil sebiji kurma n segelas air bali suam utk bbuka..

bsahur pon x selera..bru 2,3 suap aku da terasa nk muntah..
xtaulaa knp...kesian kt si kecik nie..ntah apa la tenaga die ader..

mgkin dek kerana muka aku yg x bmaya dr smlm, azri mghntar sms..

"arini kita blk bukit sagu yer..bukak puase kt umah mak..bwk bju lebih sket..stay smpi ahad"

waaaa..trus jer tsengih2 ala2 anak2 kecik yg bjaya puase penuh..
so, jap lgi blk umah kemas kain baju trus cabut ke umah mak aku..
mmg rase nk bsama mak pon..sbb letih sgt..letih n rindu..(T_T)
td da tepon mak..suka sgt dgr kami nk blk..pdhal mggu lps da blk..
mcm la kitorang duk jauh sgt..hehe..
trus die tanye aku nk mkn aper tuk bbuka ptg nie..
tanpa rase bsalah aku pon order...

"mak..nk mkn mee kari bleh..kerang bnyak sket ek.."

sgt x sopan kan..tp mak stuju jer..hehe..2 yg best blk umah mak..
x sabo nyer nk bbuka..hopefully bselera la bbuka nnti..(^_^)

Tiada ulasan: