A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, September 27, 2011

gumbira..

akhirnya berjaya jugak menemui solusi bkenaan blog ni..
walaupun aku trpaksa mengorbankan beberapa perkara..

di antaranya ialah..
i.template coffee desk yg plg aku gemari n hampir setahun lebih bertahan..
ii..n yg plg pntg..url aku..aku terpaksa menukarkan website aku dr http://www.demong-lara.blogspot.com/ kepada website di atas..
iii. kesimpulannya, msalah yg aku hadapi hampir sebulan sebelum ni adalah krn kedua2 isu di atas.

so, kpd kwn2 n blogger2 yg pernah mmfollow aku mgkin kalian tdk akan bjumpe aku lgi jika korang xtau website di atas..so, pandai2 la yer..ceh, mcm hebat jer bunyi..haha..

x kesahla da org bce ke x jnji blog ni diwujudkan bertujuan meluahkn apa yg aku nk luah..
biaselaa..bkn seme org bleh ksik pinjam telinga kan..jdik crik solusi sndri..

well..bnyak menda nk story..jap lgi hapdet lgi k..
owhhhh..gembiranyaaaaaa hari ini...

Tiada ulasan: