A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, September 05, 2011

syawal 2011..

salam 7 syawal..
arini da mula bkerja..
tp d opis msih sunyi..
ramai yg masih bcuti..
sakan betol diorg nie kan...

syawal kali ni sgt bbeza..
mlm raya n pgi raya aku bbengkak mata..
kn da ckp aku ni cengeng..
walau umah mak sekangkang gajah..
tetap la syahdu ble dgr takbir raya..
puas plak si azri bwk aku naik kereta pusing2 kt taman umah die..
malu katanya kalo fmly die nmpak aku menangis..hehe..
tp ble pk2 smula mmg malu pon..tp nk wat cmne..
air mata 2 bkn bleh d tahan2..

raya thn ni jugak aku xdpt ke rumah kwn2 spt biase..
kalo dlu abis bkt goh, pnching, sg.lembing n smpi ke bndar aku pegi..
tp thn nie yilekkkkk..
raya ptama ke rumah sedara-mara belah azri..
raya kedua ke rumah sedara-mara belah aku..
raya ketiga & keempat kami ke melaka, melawat tok sedara belah aku..
raya kelima, kami ke johor..hantar angah n wife blk mersing..

dgn perot yg tboyot2 ni mmg sgt penat travel jauh2 nie..
tp aperpon aku hepi sbb azri sggup bwk family aku ke semua tempat..
kalo xder die mgkin kami x smpi ke melaka n mersing..
sbb abah x bleh drive jauh2..thankx abg!!!..

n 1 lgi..aku da scan...hehehe...
bab tu nnti aku citer d entri lain k..;)

Tiada ulasan: