A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Januari 26, 2012

lariiiiiii..

yeaayyyy..hihi..bjaya melarikan diri bsama azeem..haa, jahat x aku??..kn skrg duk umah mertua aku..walau umah mak aku sekangkang semut je dgn umah mertua aku tp dah kt 3 mggu kami x blk..cuti raya cina baru ni mertua aku blk kelantan..so, xde org kt umah diorg melainkan aku, azri n azeem..azri plak p kerja..aku ape lgi..trus ca-alif-but ke b.sagu..hehe..da smpi umah bru sms azri..mithali x aku?..jgn tiru tau!!haha..

raya cina baru ni kami bertiga pn pergi bcuti..smlm bru smpi umah..kami ke cameron highlands..4 hari 3 mlm..waaa...kelas ibu2 zaman skrg..anak merah lgi da pnjat bukit..mak aku punya mmbebel x yah ckp la kn..aku wat pekak je..bkn salah aku..salah azri..die yg gatal2 p booked hotel thn lps..kalo x p kang syg plak..duit da bayor..so, pegila kami..bcuti dgn baby x berapa teruja sgt..azeem asyik tdo je..geram aku..
ape2 pn best sgt sbb since lahir, pcutian kali ni la bru kami dpt btiga..xde org kaco..;)

azeem asyik ngn walid die je..umi jln sorang2..huhu..

3 ulasan:

QuTaQ berkata...

i wish i could 'lari' like u too..

DeMonG berkata...

aik..bukan da lari ke??..

dura m. berkata...

Lari drpd rumah mertua? Ke aku yg salah faham? Hihi. Aku pun ada cerita menarikkkkkkkk