A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, November 20, 2014

Masih Mencari Cinta..

kedengaran jalang bukan..
anak dah dua pn masih nk gatai..
x pasal2 dpt surat cinta mcm mah kang..
sian mah..*xde kaitan*..

tp sebetolnya aku mmg mencari cinta..
mencari cinta yg satu..
cinta abadi..cinta hakiki..
pastinya milik ILAHI..

semakin menginjak usia..
semakin malu mengadap dunia..
serase dosa sebesar gunung..
serase amalan boleh dihitung..

di pesan rasul taubatlah sebelum terlambat..
jangan sampai baginda x mengaku ummat..

diam aku mghitung nikmat..
32 tahun bernyawa tanpa diminta balas..
hanya beberapa kali sahaja syukur ku panjat..
malu ya Allah..sesungguhnya aku hamba yg culas..

d bentangkan seksa alam kubur..aku gentar..
d hamparkan derita padang masyhar..aku gerun..
d laung pekik azab neraka..aku gigil..
namun aku masih aku..terbayang indahnya syurga..
sesungguhnya aku manusia..sering alpa dgn dunia..

Ya Rabb..pandanglah aku..
pimpinlah aku..
jgn jauhi aku..
jgn sisihkan aku..
aku perlu cintaMu..
utk bekalan bertemu dgnMu..



1 ulasan:

LydSunshine berkata...

Terbayang indahnya syurga tu normal, tapi dalam ketakutan kepada hari pembalasan tu, kita dok leka dgn tipudaya dunia. Itu yang paling aku kesalkan pada diri aku. hUHU.