A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Sabtu, Jun 27, 2009

Sisa-sisa..

ari ni sabtu..27/06/2009..
aku kat opis..biaselaa..mggu ke-4..kna keja..ari sabtu terakhir aku d sini aku kira..
ader 3 ari lgi sblum aku blah..
sbuk nk pack brg2 aku..

tgh sbuk mngemas, aku tjmper satu surat..
aku pn bkak..ceh..kad kawen Dd rupenyer..
tsenyum aku mmbelek kad 2..dah setahun lebih kwn aku 2 kawen rupenyer..
kjap jer masa blalu.."tuai padi antara masak.." jiwang gak minah nie..moga ko bhgia selamanya..doa aku dlm hati..

aku teruskan mngemas..da kat 2 kotak da nie..
bnyaknyer brg aku..apa yg aku buat pn aku x tau..
"brp kotak ko nk angkut nie??"..aduhlaa..nk tcabut jntung aku..
bos aku ni suka sergah aku cmtu tau..heh..aku tsengeh..
"sket jer en. brahim.." (bnyak la ko punyer sket..")

pelan2 aku tgk die kuar dr blk aku n bsandar pd kerusi blk die..
die tmenung..hmnn..ada ksayuan plak dlm ati aku..
bos aku baik..sedey plak..sorila en.brahim..sy tpkse jugak..(mcm bos aku heran aku nk blah..)

ok..dah siap..ckup 3 kotak..adakah aku bsedia???ntah..tgk je la nnti..ader baki 3 ari lgi tuk aku mneruskan sisa2 aku sbgai peguam yg b"kaki lebar"..**angkat kening**

Tiada ulasan: