A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Mei 06, 2011

ini bukan suka2 tau!

tgh2 bgelumang dgn morning sickness nie jiwa plak jdi sensitip x berpasal..
tp ble aku pk2 semula, btempat jer sensitip aku ni..
kalo korang kat tmpat aku pn mesti rasa menda yg sama..
huh..ni mula nk jdik isteri x brp pakai thali ni..

"ayg nie..jgn d lyn sgt muntah 2..cbe control sket..seme ni perasaan jer..kalo ayg x bygkn, die xkn muntahnyer..cbe alihkn phatian..tgk tv ker, bckp2 ker, menyanyi ker..xpn nk lgi baik g mengaji..mesti hlg rase muntah 2.."

kalo korang kt tmpt aku, korang nk wat aper??
eeeiii..kecik ati tau..ader ker die ingat aku suka2 jer muntah..
sakit perot dah 1 hal..tambah plak dgn sakit ati..
ingat best sgt ker muntah??!!..
doa suh Allah ksik rasa muntah2 ni kat die kang bru tau!!

3 ulasan:

QuTaQ berkata...

the same goes with pls handle your emotion during pms and post natal depression!

"boleh tak control sikit perasaan tu?"

haiyah..guys! we do not fancy bad things..we do not pray to be like this..

tetiba aku emo..

DeMonG berkata...

tenkiu2 krn tlg emo utk aku..

geram kn..huh..mls masak!

Rin berkata...

jawab jer "okay...."
pastu muntah jugak. heheh.