A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Jumaat, Mei 06, 2011

my mum n her strategy..

bru 10 mggu pregnant..
tp my mum da melancarkan sesi physco nyer..
aku pandang azri..azri pndang aku..
kami dua2 senyum..sekadar diam..hehe..

"nnti anak awk ni awk nk anta mana kak?xkn nk anta taska..eiii, mak xpercaya la ngn taska2 nie..awk tgk dlm berita 2..da mcm2 kes jdik..ader yg jatuh, ader yg lebam2..haa, yg mati pn ader..awk x takut ker?kalo nk anta pengasuh pun susah jugak..nnti kalo pengasuh 2 ader hal, awk plak kena amik cuti..pengasuh ni pn bukan semuanya baik..yerlaa, yg baik 2 ader tp bukan semua.."

haa..tgk 2 bjela2 die punya ayat..non-stop tau..then aku tanyer..mak rase??

"yerlaa..baik awk ksik mak jer jge..xyah risau..kalo susah nk anta pagi2, korang pindah jer duduk dgn mak.."

iyerrr..tu die..teror kn mak aku..
tp aper2pn..mmg itu yg sdg kami pikirkn..
even mse nmpak msih pnjg tp pejam celik pejam celik da 9 bln kn..
tp xperlaa..nntila kami bdua pk cmner..
tp cdgn mak aku 2 mmg aku suke sgt..
tp azri nmpak mcm x brp stuju..huhu..

Tiada ulasan: