A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Mei 16, 2011

miting lagi..

bhabuk da blog aku..hampir seminggu ditinggalkan..
last wik ke Bangi dua ari..da bengkel pindaan AUKU..
tau x AUKU 2 aper??Akta Universiti & Kolej Universiti 1971..
mcm best jer kn..dah nama pun keja kt universiti..
sah2 la AUKU 2 lauk aku tiap2 hari..
kalo time blajar dlu haram pun x tau psl AUKU nie..
kalo tau pn ttg Seksyen 15 jer..ttg student x dbenarkan join phimpunan haram..
heh..tetibe teringat kat amin idris..haha..
da bjaya da mamat tu skrg..bukak bisnes consultant..
aritu da dtg cni ksik talk kat staf2 kt cni..tkejut mak..
yerlaa..tuah manusia saper yg tau kan..da rezki die..
ok bbalik pd AUKU yg amat kusayangi..syg la sgt kn..
xderla detail mane pn aku hadam..tp skrg..heh..
boleh la takat2 nk explain kat pensyarah2 yg bajet hebat kat cni kn..

n ader 1 citer best ttg miting nie..
dsbbkn x larat nk drive so, aku ke Bangi dgn driver jer laa..
tp nk djadikan citer, ari jumaat 2 driver amik lewat..
kul 7.30 mlm bru die pick-up aku kt hotel..
si azri xyah ckp la die punya bebel..
risau sgt isteri die bdua2 an dgn driver mlm2 buta 2 kn..hahaha..
hey,bkn senang tau nk tgk azri 2 jeles..slalu mcm kayu jer..
tp jumaat 2 x bhenti sms aku dr Bangi smpila ke umah..
ble aku smpi umah jer da kul 10.30mlm..
tgk2 die da tggu dpn pagar..mcm bapak2 jer..
nak tgelak pn ader..hehe
ble aku tanyer cemburu ker?die x mengaku..
x..risau jer..ayg kn pregnant..mlm2 ni kang jdik aper2 bahaya..
eleh...susah sgt nk mengaku...huh..

niway, esok cuti..ingat mlm nie nk bmalasan d bukit sagu..
tetibe terasa nk mkn karipap hasil ulian mak aku..
wahhhh..sedapnyer....x sabo..x sabo..

Tiada ulasan: