A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Ogos 03, 2011

fenin laa..

bru blk dr klinik..
yer da hmpir kul 12..biasela klinik gomen kn..

bnyk menda x best arini..
urine msih lgi kotor..esok kna dtg skali lgi bgi sample..
BP low..n gula dlm darah x ckup..kecewa sungguh..
doc advise suruh bbuka..sbb tkut nnti pitam..
tp problemnyer aku x lapar pon..sygnyer nk bbuka..
sehingga saat entri ni d tulis aku duk renung lgi air soya yg aku bli kat esso td..
malu giler kat bdk kt kaunter 2..tp wat muka tebal jer..huhu..

bkn degil xnk bbuka tp masalahnyer aku mls nk ganti nnti..
xder anak pun culas, ni plak da ader anak nnti..haaaiihhh..
bbuka ke x..bbuka ke x..@_@

2 ulasan:

mamano'a berkata...

Oiiii!! bukak jer la..kalu ko pikir pasal bb, bb tu mmg bleh jer survive sbb dia amik apa yg ader dlm bdn ko..waima lemak ko pun dia amik..ko patut pikir badan ko..ni da dgn low-blood urin problm lg..leceh nnt ms deliver..baik ko pikir proses delivery yg cantik dan xmenyiksakan ko..sbb tu ko kna...BUKAK POSER!!!!

DeMonG berkata...

yerlaa.yerlaa..aduiiyy..aku bce komen ko nie rase mcm ko tgh mnjerit kt telinga aku jer..

baik la bini doc..
*sahaja aku bukak pose...*