A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Selasa, Ogos 02, 2011

2 Ramadhan..

hari ke-2 kita bpuasa..

alhamdulillah, setakat ni aku masih boleh bpuase spt biase..
cuma si kecik ni dlm kul 3,4ptg nnti die aktif menendang..
xtau la nk bgi isyarat lapar ke aper..aku pn jdik tkejut2 d buatnya..

ramadhan ptama buat kami suami isteri..
x bnyak beza pon..cuma korum tggal sket..
msak sahur utk bdua tu sgt memeningkan..
nk msak sket kang mcm x ckup..
kalo tlebih kang tkut mmbazir..
nyudahnya, wktu bbuka aku msk lebih sket..
so sahur tu just hangatkn je lauk smlm..
azri x cerewat bab2 makan ni..jnji ader nasik..

terawih pon masih mampu dlaksanakan..
walau naik motor ke surau dgn azri tp rase itu sgt best..hehe
cuma bila msuk rakaat ke 6 tu aku da semput2..
kena bangun slow2..sakit pinggang..

hurm, esok check-up..
hopefully si kecik ni shat..
n my urine kembali normal..
aminnnnnn....

2 ulasan:

QuTaQ berkata...

tarawikh naik motor adalah impian aku..masalah: takde motor.
lepas tu, kalau aku pi tarawikh, Ya macamana? kalau bawak sekali? ko rase apa akan jadi pada jemaah lain? *termenung*

jelesssssss...

DeMonG berkata...

ngeri jugak benonyer pregnnt2 ni naik moto..ngilu jer rase ble smpi kt bumper jln..

aku mula culas gak nk pegi terawih sbb sakit pgg..tp memikirkn nnti da ader anak mesti lgi susah nk terawih..org terawih, kite plak sbuk duk mnjeling..
"mana anak aku ni?"