A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Rabu, Oktober 05, 2011

preparation..

bru jer lps check up td..
si kecik da brusia 33minggu ++..
alhamdulillah..die mmbesar dgn sihat..
berat aku pn naik secara normal..
n td dpt skali lgi suntikan ATT kt bahu nie..
sampai la ni duk lenguh lgi..
seriau jer nk angkat tgn..
baru cucuk bahu kn..belum jahit bsalin lgi..*ngerinyer...*

brg2 keperluan baby yg general aku da sediakn..
seme letak dlm keta..in case anything happened kn..
mmg awal lgi cuma bsiap sedia..
cuma nk crik brg2 aku plak..
skrg tgh survey set bsalin..x sure yg mne elok..
ramai suggest Leesa Formula..da plak suh amik Mustika Ratu..
aku pn x tau yg mne ok..tp yg pasti aku xnk menda yg minum2..
aku mmg fail bab2 minum ni..kalo kapsul xpe..
rasenyer wekend ni perlu mnjelajah lgi..
nnti da sarat aku x larat da nk bjln..

hurmm..nk post gambo hero aku skali lgi..
x sabarnya nk jumpe si kecik ni..

~my little hero~

Tiada ulasan: