A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Khamis, Mac 29, 2012

Bukan Senang Nak Jadik Ibu..

29 Mac..

Arini si dobot kami genap 4 bulan..
Spt bulan lps, tpkse mgharapkn parents aku tuk bwk die p check up..
tp td col umah, diorg x pegi lgi sbb azeem nyenyak sgt tdo..
mybe tgh hari kot bru diorg pegi..

hurmm, plannye next wik a.k.a next month kami akan mnghantar azeem ke taska..
tp lain plak jadiknye ble aku da melawat taska tu last wik..
bukanlah nk ckp taska d ump ni x ok tp mgkin sbb naluri ibu yg bru je mnjadi ibu masih kuat..
aku mcm x sampai hati plak nk tinggalkan die dgn org lain..
alhamdulillah ble aku explain pd azri, die pn sependapat dgn aku..
so kami decide tuk menetap bsama parents aku buat sementara waktu..
mgkin bnyak menda yg kami perlu consider tp demi azeem..kami hadap je..

umi x cukup kuat syg nk tgk awak menangis tggu turn nk minum susu..
umi x cukup kuat nk biarkan awk tperuk je duk dlm rumah..
umi x cukup kuat nk tgk awk main sorang2 sbb pengasuh sbuk nk handle baby lain..
umi x cukup kuat nk biarkan awk tanpa org2 yg tdekat ngn awk..
nnti bila kita sama2 da bsedia, bru kita decide smula ye syg..

Tiada ulasan: