A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Mac 26, 2012

Pinjaman semata..

wekend dikejutkan dgn sms dari saiful..

"len, anak aku dah xder.."

waktu tu agak tlewat aku mmbaca sms tu sbb hdphone di dlm hndbag..
itupun suami aku yg perasan..trus col die..
n agak sedey mndgr perkhabaran itu..
yelaa..kandungan syida pn da nak msuk 6 bln..
n baby pn baby boy..
ini kali ke-2 mereka tpkse mnghadapi ujian ini..
hanya Tuhan jer yg mengerti perasaan mereka..
aku sbg kawan hanya mampu berdoa moga mereka tabah..
sesungguhnya Tuhan itu tdk akan menguji hamba2Nya d luar kemampuan mereka..

"Tuhan lebih menyayangi si kecik itu..dia menanti ayah & ibunya di syurga.."

2 ulasan:

Rin berkata...

Sedih kan.. dah dua kali dah. Aku tak call lg sbb xtau nak ckp mcm mana.

Kalau mcm sarah tu org kg aku panggil 'apit mayat'. Anak 'apit mayat' ni org kata bila besar kuat smangat. Ini Ame Kucai la yg ckp kt aaku. Sbb dulu dia bangga yg dia tu anak 'apit mayat'.

DeMonG berkata...

sedey sgt..aku pn sebak jer masa ckp ngn die..nk plak time tu si dobot aku tu tgh bgayut menyusu..
xdpt nk bygkan..

pasal 'apit mayat' tu x pernah plak dgr..tp mybe la kot..sian jugak kt sarah tu..bru nk jdik kakak..xpela, ader la rezki lain tu nnti..