A Step To Remember

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Hero

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Isnin, Oktober 13, 2014

MENGHITUNG HARI

arini aku ke opis dri rumah bonda..
suami tsyg outstation ke Penang smpi khamis..
*waaaa..lamanye...*
so kami btiga blk la menumpang ke rumah bonda sementara waktu..
series aku x brani nk tinggal 3 beranak je kt umah..
kalo hantu xpe lagi..kalo org cmne???
org ni lgi scary dri hantu tau x...
zaman skrg plak..hantu pn leh tabik spring ngn org..
sbb keturunan 'die' pn x ganaz mcm org kot..

well umah baru aku masih x bgrill lagi..
*sape ade duit lebih tlg sedekahkan sket kt aku..huhu*
lglaa aku x brani nk bsendiri..
even aku da tamat peringkat ke-7 pn dlm Seni Silat Gayung Zahir 9 *ade ke peringkat ke-7*
tp aku x yakin laa..sbnrnye aku lebih fikirkn keselamatan anak2 aku..so i wont take da risk.

hurmmm..arini mood keja x best sket sbnrnye..
xpelaa..next time story..

klaa..gotta go!! TTYL ;)

Tiada ulasan: